ZABAWY Z PROGRAMOWANIEM Z WYKORZYSTANIEM ROBOTA SUPER.DOC

Roboty edukacyjne SUPER.DOC zakupione w ramach projektu „Laboratoria Przyszłości” cieszą się wśród uczniów klas I-III ogromną popularnością. W bieżącym tygodniu postanowiliśmy „podnieść poprzeczkę” i zagrać w trybie trudniejszym, który składa się z czterech etapów. Gra wymaga od nas strategicznego myślenia i skupienia uwagi.

Bardzo spodobało nam się to, że mogliśmy ubierać robota w kartonowe kostiumy, zamieniając go w smoka, czarodzieja, wróżkę lub rycerza. Każda z tych postaci ma misję do wykonania. Uczniom klasy I i II udało się przejść dwa pierwsze poziomy, trzecioklasiści dobrnęli do trzeciego. Na kolejnych zajęciach mamy zamiar dokończyć wszystkie misje i przejść do kolejnych, coraz trudniejszych zabaw, do których mamy zakupione dodatkowe gadżety. Nauka przez zabawę to jest to, co lubimy najbardziej!

Autor: Monika C.

Gallery with ID 1238 doesn't exist.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.