LAPBOOKOWA NAUKA W KLASIE I

W bieżącym tygodniu uczniowie klasy I pracowali nad kolejnym lapbookiem w ramach realizacji  innowacji pedagogicznej „LAPBOOKOWA NAUKA – CZTERY PORY ROKU”.  Lapbook to  rodzaj teczki tematycznej i obrazkowej mapy myśli, w której  umieszcza się informacje, ciekawostki, zadania i zagadki na wybrany temat. To wszystko jest przedstawione w ciekawej formie graficznej: przegródek, kieszonek, zakładek, harmonijek czy mini-książeczek. Głównym celem wprowadzanej innowacji jest uporządkowanie, systematyzowanie i utrwalanie wiadomości o porach roku.

Okazało się, że „nauka nie idzie w las”.  Zimowy lapbook wykonaliśmy w ekspresowym tempie. Wycinaliśmy, składaliśmy, kleiliśmy i rozmieszczaliśmy kolejne elementy naszej książeczki z minimalną pomocą pani. Tak naprawdę nie sprawił nam żadnych problemów. Zawarte w nim treści pomogą  nam utrwalić najważniejsze informacje dotyczące zimy.

Kolejny lapbook będzie dotyczył… wiosny. Jak ten czas szybko biegnie…

Autor: Monika C.

Gallery with ID 1363 doesn't exist.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.