WIOSENNE ZABAWY Z KODAMI QR I DŁUGOPISAMI 3D

Uczniowie klas I-III w ramach kodowania w bieżącym tygodniu bawili się nieco inaczej, niż zawsze. Uczniowie z klas I i III rozwiązywali zagadki i zadania o tematyce wiosennej i ekologicznej korzystając z aplikacji: czytnik kodów QR. Zabawa była wyśmienita. Po poprawnym wykonaniu zadania dotyczącego postaw ekologicznych musieliśmy samodzielnie zamalować fragment dużego kodu. Jeżeli zadanie zostało wykonane poprawnie, na ekranie tabletu pojawiało się odpowiednie hasło.

Potem odczytywaliśmy przy pomocy aplikacji zdania o tematyce wiosennej i zapisywaliśmy je. Przypomnieliśmy sobie, jakie ptaki powracają do nas wiosną, kto obudził się z zimowego snu, „odgrzaliśmy” wiedzę na temat pierwszych kwiatów pojawiających się w polu, lesie i ogrodzie.

Nieco inaczej do tematu wiosny odeszli uczniowie klasy II. Korzystając z umiejętności posługiwania się długopisami 3D wyczarowaliśmy motylki, kwiaty, biedronki, itp. Bardzo lubimy takie zabawy, czekamy na kolejne zajęcia z wykorzystaniem nowinek technologicznych.

Auto: Monika C.

Gallery with ID 1420 doesn't exist.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.