WYCIECZKA DO KIELC W RAMACH PROJEKTU

Trwają jeszcze wakacje, czas odpoczynku, nowych przygód, zwiedzania. Uczniowie naszej szkoły wraz z opiekunami dzisiejszego dnia również wyruszyli na poszukiwanie nowych wrażeń.

Wyjazd edukacyjny do Kielc w ramach projektu „JUTRO ZALEŻY OD DZIŚ, A DZIŚ ZALEŻY ODE MNIE…” rozpoczął się od wizyty w Geoparku. Na początku mogliśmy zobaczyć planety, zegary słoneczne i geologiczne dzięki pobytowi na placu doświadczeń. Spacerowaliśmy wśród skał podziwiając piękne widoki. Następnie w podziale na grupy ruszyliśmy do zwiedzania Geoparku. Wzięliśmy udział w warsztatach, podczas których własnoręcznie wyszlifowaliśmy wapień i zabraliśmy go na pamiątkę do swoich domów. Przekonaliśmy się, iż to wcale nie jest taka łatwa rzecz i trzeba wiele pracy, aby uzyskać piękny efekt.

Kolejnym punktem było zwiedzanie wystawy, która przeniosła nas w dawne czasy, jeszcze przed dinozaurami. Wsłuchani w panią przewodnik i zachwyceni pięknem eksponatów przemierzaliśmy kolejne korytarze. Motywem przewodnim wystawy była podróż w czasie do odległej przeszłości. Zwiedzający podczas podroży  przebyli drogę statkiem kosmicznym od narodzin Ziemi do współczesności. Mieliśmy okazję odczuć ją wszystkimi zmysłami.

Po paru godzinach super wrażeń ruszyliśmy na spacer słynną ulicą Sienkiewicza podziwiając stare kamienice, zabytki i  nowo odbudowane place. Po pysznym obiedzie i krótkim odpoczynku szybko zregenerowaliśmy siły i byliśmy gotowi na nowe wyzwania.

Kolejnym wyczekiwanym punktem były warsztaty we FlySky. Młodsi uczniowie udali się do sali zabaw, natomiast starsi odbyli zajęcia warsztatowe z instruktorem w parku trampolin.

Zmęczeni, ale szczęśliwi udaliśmy się do autokaru, który odwiózł nas pod szkołę. To był dzień pełen niezapomnianych wrażeń.

Autor: Edyta S.

zdjęcia…

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.