KODUJĄCA MAŁPKA UCZY NAS PROGRAMOWANIA

W czwartek  uczniowie klasy III odbyli kolejne zajęcia w ramach programu „TU#programyjeMY”.

Lekcje obejmują nie tylko zabawę z robotem i tabletem, ale także gry edukacyjne wprowadzające młodych użytkowników w świat programowania.

Dzisiaj mieliśmy za zadanie doprowadzić małpkę do bananów, przy czym zwierzątko musiało pokonać coraz to większe przeszkody. Podczas podróży musieliśmy przy pomocy specjalnej linijki odmierzać odległości dzielące obiekty,  samodzielnie  wprowadzać kody, które wyznaczały polecenia wykonywane przez zwierzątko. Dzięki grze potrafimy też obrócić  obiekt o określony kąt,  korzystać z funkcji „idź do…” oraz z pętli.

Zabawa była naprawdę wyśmienita, my się zrelaksowaliśmy, a małpki mają pełne brzuszki – tak dużo bananów udało nam się przechwycić 🙂 Na dodatek przeszliśmy wszystkie plansze gry (a było ich 30!!!), jesteśmy więc prawdziwymi mistrzami kodowania!

Autor: Monika C.

Gallery with ID 380 doesn't exist.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.